Trendsfactory 2010 gemist? Frankwatching!


Lees ik op Frankwatching een verslag over Trendsfactory 2010 op 26 maart. Geïllustreerd met YouTube filmpjes en Slideshare presentaties. Een schatkist aan informatie over de nieuwe ontwikkelingen in Internetland, waar – zoals Marloes van Wingerden schrijft – marketing, communicatie  en merk alsook zakelijk en privé steeds meer door elkaar beginnen te lopen.

Onderstaande slideshow van Richard Lamb is een van de onderwerpen die aan bod kwamen tijdens dit symposium. Kernwoord is “Crisis”. Ik wou dat ik bij Trendsfactory aanwezig was geweest. Helaas! Volgend jaar beter.

Deze slideshow pikte ik er overigens uit, omdat ik een glimlach op mijn gezicht kreeg na hem gezien te hebben. Vooral de zin: “Geniet! Ook jij kunt het.” Deed het hem. Enjoy!

One Reply to “Trendsfactory 2010 gemist? Frankwatching!”

Geef een reactie

