Ambtenaar 2.0


Net de boeken Ambtenaar 2.0 beta. Actiepunten om te werken aan een overheid 2.0 en Ambtenaar 2.0. Nieuwe ideeën en praktische tips om te werken in overheid 2.0 van Davied van Berlo ontvangen.

Davied van Berlo is de initiatiefnemer van het platform Ambtenaar 2.0 en ambtenaar bij het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit.

Kijk voor meer info hierover op http://www.ambtenaar20.nl/, op netwerk.ambenaar20.nl of boek.ambtenaar20.nl.

De boeken beloven op de kaft handige sites en leerzame tips. Ik ben benieuwd!

2 Replies to “Ambtenaar 2.0”

    1. Jij bent alert, zeg! Deel 1 Ambtenaar 2.0 Nieuwe ideeën en praktische tips om te werken in overheid 2.0 heb ik al uit. Ondertussen weer veel bijgeleerd. Handig boekje! Als ik ze allebei uit heb schrijf ik zeker en vast iets op mijn blog hierover! Hopelijk kan ik het ook snel toepassen in mijn werk.

      Like

Geef een reactie

